Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіяло, Микола Ігорович-
dc.date.accessioned2024-01-17T11:36:58Z-
dc.date.available2024-01-17T11:36:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФіяло, М. І. Розробка соціально-відповідальної стратегії маркетингу підприємства [Електронний ресурс] = Development of a socially responsible marketing strategy of the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Микола Ігорович Фіяло ; наук. керівник к.е.н., доц. В. Т. Дудар. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49231-
dc.description.abstractУ роботі на основі аналізу маркетингової та комерційної діяльності торгового підприємства проаналізовано фактори, що впливають на її стратегію маркетингу, а також проведено оцінку внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, включаючи SWOT-аналіз. Визначено соціально-відповідальні аспекти діяльності підприємства, встановлено соціальних та маркетингових цілей, які відповідають стратегічним цілям підприємства, розроблено стратегію впровадження соціально відповідальних заходів у маркетингову діяльність підприємства. Спрогнозовано ефективність пропонованих заходів.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectстратегія маркетингу підприємстваuk_UA
dc.titleРозробка соціально-відповідальної стратегії маркетингу підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a socially responsible marketing strategy of the enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fijlo M.I.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.