Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯріш, Тарас Васильович-
dc.date.accessioned2024-01-17T11:42:41Z-
dc.date.available2024-01-17T11:42:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯріш, Т. В. Маркетингове забезпечення товарної інноваційної політики підприємства [Електронний ресурс] = Marketing support of the product innovation policy of the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Тарас Васильович Яріш ; наук. керівник к.е.н., доц. С. Є. Хрупович. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49232-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Маркетингове забезпечення товарної інноваційної політики підприємстваuk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectтоварна інноваційна політика підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk_UA
dc.titleМаркетингове забезпечення товарної інноваційної політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing support of the product innovation policy of the enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Jarish T.V.pdf1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.