Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКернична, Діана Богданівна-
dc.date.accessioned2024-01-17T11:48:57Z-
dc.date.available2024-01-17T11:48:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКернична, Д. Б. Розробка рекламної стратегії підприємства [Електронний ресурс] = Development of the company`s advertising strategy : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Діана Богданівна Кернична ; наук. керівник к.е.н., доц. Л. Р. Галько. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49233-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні та методичні основи стратегічного планування рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз цілей рекламної діяльності компанії та каналів маркетингових комунікацій ТОВ «IНОВЕЙШН ПРОЕКТБУД», запропоновано рекламну стратегію просування бізнесу в мережі інтернет.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectрекламна стратегія підприємстваuk_UA
dc.titleРозробка рекламної стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the company`s advertising strategyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kernychna D.B..pdf1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.