Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогатий, Василь Михайлович-
dc.date.accessioned2024-01-17T12:23:53Z-
dc.date.available2024-01-17T12:23:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРогатий, В. М. Покращення маркетингового планування рекламної діяльності у період пост-COVID-19 [Електронний ресурс] = Improving the marketing planning of advertising activities in the post COVID-19 period : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Василь Михайлович Рогатий ; наук. керівник к.е.н., доц. В. Т. Дудар. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49238-
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто суть, ключові компоненти та етапи рекламної кампанії, проведено аналіз її відмінностей від окремих рекламних ініціатив. Рекламна кампанія розглядається як послідовність рекламних заходів, спрямованих на підтримку однієї центральної теми. У роботі проаналізовано взаємодію між стратегією та тактикою рекламної кампанії. Особливий акцент зроблено на створенні творчого плану для реалізації рекламної кампанії. Проведено SWOT-аналіз. Розроблено концепцію покращення процесу планування реклами підприємства. Спрогнозовано ефективність пропонованих заходів.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectпланування реклами підприємстваuk_UA
dc.titleПокращення маркетингового планування рекламної діяльності у період пост-COVID-19uk_UA
dc.title.alternativeImproving the marketing planning of advertising activities in the post COVID-19 perioduk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RohatyyV.M.pdf1.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.