Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманів, Андрій Миколайович-
dc.date.accessioned2024-04-30T08:25:14Z-
dc.date.available2024-04-30T08:25:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРоманів, А. М. Розподілена комп’ютеризована система контролю стану залізнодорожного полотна = Distributed Computeszed system for monitoring the state of the railway track : кваліфікаційна робота : спец. 151 – автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології освітньо-професійна програма – автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології / Андрій Миколайович Романів ; наук. керівник к.т.н., доц. І. Р. Пітух. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50166-
dc.description.abstractРобота виконана на 87 сторінках та містить 54 рисунки, 3 таблиці, 3 додатки, 37 джерел за переліком посилань. Мета кваліфікаційної роботи. Проектування розподіленої комп'ютеризованої системи для ефективного контролю та підтримки якості залізничного покриття за допомогою ультразвукових методів Результати роботи. Запропонована архітектура та здійснено підбір технічних засобів для реалізації розподіленої комп'ютеризованої системи, яка забезпечує ефективний контроль та діагностику стану залізничного покриття за допомогою ультразвукових методів, Система забезпечує можливість оперативного діагностування дефектів, моніторинг у реальному часі та глибокий аналіз результатів дефектоскопії за допомогою АСУ для реагування на проблеми, що сприяє підвищенню загальної безпеки та надійності залізничного транспорту. Розроблено алгоритмічне та програмне забезпечнеея системи, драйвер послідовного інтерфейсу та відповідні налаштування. Рекомендації по використанню результатів роботи. Проектована розподілена комп’ютеризована система може бути корисною для залізничного транспорту. Використання клієнт-серверної архітектури та розподілу функціональних можливостей, на відділ діагностування та мобільну діагностичну бригаду, може сприяти оперативному контролю та реагуванню на стан залізничного покриття.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectзалізничне покриттяuk_UA
dc.subjectультразвуковий контрольuk_UA
dc.subjectкомп'ютеризована системаuk_UA
dc.subjectдефектоскопіяuk_UA
dc.subjectклієнт-серверна архітектураuk_UA
dc.subjectмоніторинг в реальному часіuk_UA
dc.subjectбезпека залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectrailway trackuk_UA
dc.subjectultrasonic inspectionuk_UA
dc.subjectcomputerized systemuk_UA
dc.subjectdefectoscopyuk_UA
dc.subjectclient-server architectureuk_UA
dc.subjectreal-time monitoringuk_UA
dc.subjectrailway safetyuk_UA
dc.titleРозподілена комп’ютеризована система контролю стану залізнодорожного полотнаuk_UA
dc.title.alternativeDistributed Computeszed system for monitoring the state of the railway trackuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романів.pdf3.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.