Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50166
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романів, Андрій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T08:25:14Z | - |
dc.date.available | 2024-04-30T08:25:14Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Романів, А. М. Розподілена комп’ютеризована система контролю стану залізнодорожного полотна = Distributed Computeszed system for monitoring the state of the railway track : кваліфікаційна робота : спец. 151 – автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології освітньо-професійна програма – автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології / Андрій Миколайович Романів ; наук. керівник к.т.н., доц. І. Р. Пітух. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50166 | - |
dc.description.abstract | Робота виконана на 87 сторінках та містить 54 рисунки, 3 таблиці, 3 додатки, 37 джерел за переліком посилань. Мета кваліфікаційної роботи. Проектування розподіленої комп'ютеризованої системи для ефективного контролю та підтримки якості залізничного покриття за допомогою ультразвукових методів Результати роботи. Запропонована архітектура та здійснено підбір технічних засобів для реалізації розподіленої комп'ютеризованої системи, яка забезпечує ефективний контроль та діагностику стану залізничного покриття за допомогою ультразвукових методів, Система забезпечує можливість оперативного діагностування дефектів, моніторинг у реальному часі та глибокий аналіз результатів дефектоскопії за допомогою АСУ для реагування на проблеми, що сприяє підвищенню загальної безпеки та надійності залізничного транспорту. Розроблено алгоритмічне та програмне забезпечнеея системи, драйвер послідовного інтерфейсу та відповідні налаштування. Рекомендації по використанню результатів роботи. Проектована розподілена комп’ютеризована система може бути корисною для залізничного транспорту. Використання клієнт-серверної архітектури та розподілу функціональних можливостей, на відділ діагностування та мобільну діагностичну бригаду, може сприяти оперативному контролю та реагуванню на стан залізничного покриття. | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль, ЗУНУ | uk_UA |
dc.subject | залізничне покриття | uk_UA |
dc.subject | ультразвуковий контроль | uk_UA |
dc.subject | комп'ютеризована система | uk_UA |
dc.subject | дефектоскопія | uk_UA |
dc.subject | клієнт-серверна архітектура | uk_UA |
dc.subject | моніторинг в реальному часі | uk_UA |
dc.subject | безпека залізничного транспорту | uk_UA |
dc.subject | railway track | uk_UA |
dc.subject | ultrasonic inspection | uk_UA |
dc.subject | computerized system | uk_UA |
dc.subject | defectoscopy | uk_UA |
dc.subject | client-server architecture | uk_UA |
dc.subject | real-time monitoring | uk_UA |
dc.subject | railway safety | uk_UA |
dc.title | Розподілена комп’ютеризована система контролю стану залізнодорожного полотна | uk_UA |
dc.title.alternative | Distributed Computeszed system for monitoring the state of the railway track | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2023-2024 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Романів.pdf | 3.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.