Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарахман, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2024-05-01T12:17:36Z-
dc.date.available2024-05-01T12:17:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСарахман, С. М. Інтернет-маркетинг на глобальному ринку легкових автомобілів : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Сергій Михайлович Сарахман ; наук. керівник д.е.н., проф. Р. Є. Зварич. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50213-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Інтернет-маркетинг на глобальному ринку легкових автомобілів.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectринк легкових автомобілівuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.titleІнтернет-маркетинг на глобальному ринку легкових автомобілівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сарахман С..pdf2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.