Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДідух, Анастасія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-05-07T07:25:07Z-
dc.date.available2024-05-07T07:25:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДідух, А. В. Інста/тікток-контентмейкінг як інструмент сучасного брендингу та управління конкурентоспроможністю = Insta/tiktok-contentmaking as an instrument of modern branding and competitiveness management : кваліфікаційна робота : спец. 073 - менеджмент / Анастасія Володимирівна Дідух ; наук. керівник д.е.н., проф. Р. Є. Зварич. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50239-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Інста/тікток-контентмейкінг як інструмент сучасного брендингу та управління конкурентоспроможністю.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectуправління конкурентоспроможністюuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмедіаконтенuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконтентмейкінгuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.titleІнста/тікток-контентмейкінг як інструмент сучасного брендингу та управління конкурентоспроможністюuk_UA
dc.title.alternativeInsta/tiktok-contentmaking as an instrument of modern branding and competitiveness managementuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дідух А.pdf2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.