Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50245
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андоліні, Крістіна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T08:37:56Z | - |
dc.date.available | 2024-05-07T08:37:56Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Андоліні, К. А. Особливості застосування психолінгвістичних засобів в інклюзивній діяльності : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Крістіна Анатоліївна Андоліні ; наук. керівник к.психол.н., доц. О. Я. Шаюк. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 58 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50245 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі здійснено аналіз теоретичних аспектів діяльності освітян у інклюзивному освітньому просторі; висвітлено сутність та зміст понять "інклюзія", "інклюзивна освіта" та "інклюзивна комунікація"; охарактеризовано особливості комунікації освітян в інклюзивному середовищі; описано систему рекомендацій для організації та підтримки комунікативної взаємодії в інклюзивному освітньому просторі. | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль, ЗУНУ | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна комунікація | uk_UA |
dc.title | Особливості застосування психолінгвістичних засобів в інклюзивній діяльності | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2023-2024 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Андоліні_робота_original_26042024_085237.pdf | 527.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.