Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамус, Надія Олегівна-
dc.date.accessioned2024-05-08T09:48:45Z-
dc.date.available2024-05-08T09:48:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМамус, Н. О. Вплив гендерних особливостей на сприйняття сучасної реклами = The influence of gender characteristics on the perception of modern advertising : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Надія Олегівна Мамус ; наук. керівник к.психол.н., доц. М. А. Мудрак. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50289-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Вплив гендерних особливостей на сприйняття сучасної реклами.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.titleВплив гендерних особливостей на сприйняття сучасної рекламиuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of gender characteristics on the perception of modern advertisinguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мамус_Надя_2_original_26042024_085732.pdf2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.