Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСафандула, Анатолій Іванович-
dc.date.accessioned2024-05-09T07:50:38Z-
dc.date.available2024-05-09T07:50:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСафандула, А. І. Вплив реклами в соціальних мережах на психоемоційний стан підлітків : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Анатолій Іванович Сафандула ; наук. керівник к.психол.н. О. А. Притула. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 102 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50312-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Вплив реклами в соціальних мережах на психоемоційний стан підлітків.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.titleВплив реклами в соціальних мережах на психоемоційний стан підлітківuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
САФАНДУЛА_Анатолій,_ПСм-21_original_26042024_084617.pdf786.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.