Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50317
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слугоцький, Олександр Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-09T08:10:05Z | - |
dc.date.available | 2024-05-09T08:10:05Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Слугоцький, О. О. Психологічні принципи і нормативи командного підходу в супроводі дітей із особливими освітніми потребами = Factors and prerequisites of the future dentist's psychological readiness for effective professional activity : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Олександр Олександрович Слугоцький ; наук. керівник к.пед.н., доц. В. В. Шафранський. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 63 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50317 | - |
dc.description.abstract | Кваліфкаційна робота Психологічні принципи і нормативи командного підходу в супроводі дітей із особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль, ЗУНУ | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | супроводі дітей | uk_UA |
dc.subject | реабілітація | uk_UA |
dc.title | Психологічні принципи і нормативи командного підходу в супроводі дітей із особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological principles and norms of team approach accompanied by children with special educational needs | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2023-2024 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
слугоцький_ПСзм-21_original_26042024_084355.pdf | 645.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.