Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорівка, Ігор-
dc.contributor.authorБлажей, Ірина-
dc.date.accessioned2024-06-21T07:43:34Z-
dc.date.available2024-06-21T07:43:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСорівка, І. Бренди в цифровому суспільстві [Текст] / Ігор Сорівка, Ірина Блажей // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 27-28 берез. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 187-188.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50939-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleБренди в цифровому суспільствіuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ігор Сорівка.pdf422.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.