Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2024-07-05T07:47:21Z-
dc.date.available2024-07-05T07:47:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи [Текст] : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. - Тернопіль : ЗУНУ, 2024. - 331 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51258-
dc.descriptionЗбірник тез доповідей укладено за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково- практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи», яка відбулася на базі кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету. За зміст наукових праць, обґрунтованість висновків та достовірність наведених даних відповідальність несуть автори та їх наукові керівники.uk_UA
dc.titleНейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг : проблеми та перспективиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_2024_ще новий.pdf3.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.