Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльчук, Ю. В.-
dc.date.accessioned2024-07-09T11:55:13Z-
dc.date.available2024-07-09T11:55:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51555-
dc.descriptionКурсова робота Дослідження впливу алгоритмів соціальних мереж на маркетингову діяльність компанії Еvauk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.titleДослідження впливу алгоритмів соціальних мереж на маркетингову діяльність компанії Еvauk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільчук Юлія МаркЗ-31.docx123.29 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.