Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрусь, А. А.-
dc.date.accessioned2024-07-12T10:34:39Z-
dc.date.available2024-07-12T10:34:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51735-
dc.descriptionКурсова робота Оцінка ефективності маркетингових заходів на різних етапах життєвого циклу продукціїuk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleОцінка ефективності маркетингових заходів на різних етапах життєвого циклу продукціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Друсь А.А. .pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.