Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілик, Олександр-
dc.date.accessioned2024-09-18T12:05:30Z-
dc.date.available2024-09-18T12:05:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБілик, О. Як соціальні мережі змінюють підхід до покупки [Текст] / Олександр Білик // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 44-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52065-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleЯк соціальні мережі змінюють підхід до покупкиuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білик Олександр.pdf290.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.