Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖирій, Віталій Ярославович-
dc.date.accessioned2024-10-02T08:13:45Z-
dc.date.available2024-10-02T08:13:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЖирій, В. Я. Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-наукова програма – міжнародний менеджмент / Віталій Ярославович Жирій ; наук. керівник д.е.н., проф. О. М. Сохацька. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52138-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectімідж-менеджментuk_UA
dc.subjectуправління торговельними мережамиuk_UA
dc.subjectторговельні мережі одягуuk_UA
dc.subjectзарубіжні ринкиuk_UA
dc.titleІмідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жирій В..pdf774.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.