Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайовецький, Ігор Русланович-
dc.date.accessioned2024-10-02T08:50:03Z-
dc.date.available2024-10-02T08:50:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМайовецький, І. Р. Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-наукова програма – міжнародний менеджмент / Ігор Русланович Майовецький ; наук. керівник к.ф.н., доц. Л. І. Вергун. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52141-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectімідж-менеджментuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectуправління іміджем підприємстваuk_UA
dc.titleІмідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Майовецький І.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.