Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорівка, Василь Тарасович-
dc.date.accessioned2024-10-02T09:04:02Z-
dc.date.available2024-10-02T09:04:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСорівка, В. Т. Управління маркетинговою діяльністю згідно принципів зеленого зростання у країнах, що розвиваються = Green growth management of marketing activities in developing countries : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-наукова програма – міжнародний менеджмент / Василь Тарасович Сорівка ; наук. керівник к.е.н., доц. Т. І. Длугопольська. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52143-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Управління маркетинговою діяльністю згідно принципів зеленого зростання у країнах, що розвиваються.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectзелене зростанняuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю згідно принципів зеленого зростання у країнах, що розвиваютьсяuk_UA
dc.title.alternativeGreen growth management of marketing activities in developing countriesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорівка Василь.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.