Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорівка, Ігор Тарасович-
dc.date.accessioned2024-10-02T09:09:52Z-
dc.date.available2024-10-02T09:09:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСорівка, І. Т. Вплив діджиталізації на розвиток бренд-менеджменту мультинаціональних корпорацій = The impact of digitalization on the development of brand management of multinational corporations : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-наукова програма – міжнародний менеджмент / Ігор Тарасович Сорівка ; наук. керівник к.е.н., доц. Т. І. Длугопольська. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52144-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Вплив діджиталізації на розвиток бренд-менеджменту мультинаціональних корпорацій.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectспоживчі трендиuk_UA
dc.subjectмаркетингова системаuk_UA
dc.titleВплив діджиталізації на розвиток бренд-менеджменту мультинаціональних корпораційuk_UA
dc.title.alternativeThe impact of digitalization on the development of brand management of multinational corporationsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорівка Ігор.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.