Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрус, Олександр Ігорович-
dc.date.accessioned2024-10-04T08:44:39Z-
dc.date.available2024-10-04T08:44:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрус, О. І. Формування та реалізація конкурентних стратегій просування продукції на міжнародні ринки : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – міжнародний менеджмент / Олександр Ігорович Прус ; наук. керівник к.е.н., доц. Т. І. Длугопольська. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 45 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52183-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Формування та реалізація конкурентних стратегій просування продукції на міжнародні ринки.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectміжнародні конкурентні стратегіїuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectміжнародні ринкиuk_UA
dc.titleФормування та реалізація конкурентних стратегій просування продукції на міжнародні ринкиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прус.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.