Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадюк, Єлизавета-
dc.date.accessioned2024-10-07T06:50:25Z-
dc.date.available2024-10-07T06:50:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛадюк, Є. Омніканальний маркетинг: створення безкоштовного клієнтського досвіду між онлайн та офлайн каналами продажів [Текст] / Єлизавета Ладюк // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 162-163.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52212-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleОмніканальний маркетинг: створення безкоштовного клієнтського досвіду між онлайн та офлайн каналами продажівuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ладюк Єлизавета.pdf292.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.