Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоговська, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-10-09T09:42:36Z-
dc.date.available2024-10-09T09:42:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРоговська, А. Еволюція ринку електронної комерції: тенденції та прогнози [Текст] / Анастасія Роговська // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 262-264.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52251-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleЕволюція ринку електронної комерції: тенденції та прогнозиuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роговська Анастасія.pdf318.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.