Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлексієнко, Роман-
dc.contributor.authorСкорупич, Артем-
dc.contributor.authorВолодіна, Дарина-
dc.contributor.authorOleksiienko, Roman-
dc.contributor.authorSkorupych, Artem-
dc.contributor.authorVolodina, Daryna-
dc.date.accessioned2024-10-24T09:45:33Z-
dc.date.available2024-10-24T09:45:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОлексієнко, Р. Ключові аспекти інтеграції стратегічного планування в маркетингу з проєктним менеджментом [Текст] / Роман Олексієнко, Артем Скорупич, Дарина Володіна // Вісник економіки. – 2024. – № 2. – C. 68-81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52369-
dc.description.abstractВступ. Нині стратегічний маркетинг відіграє ключову роль у забезпеченні довгострокової конкурентоспроможності підприємств шляхом виконання проєктів за все більш обмежених ресурсів та підвищених вимог. Однак у зв’язку з постійним науково-технічним прогресом та жорстокою конкуренцією виникає необхідність у моніторингу й вчасному пристосуванні до інноваційних методів діяльності. Саме проєктний менеджмент останнім часом стає одним з визначальних елементів успіху в діяльності більшості іноземних та частково вітчизняних підприємств завдяки його технологічній методології. Мета дослідження – розробка концепції інтеграції ключової для організацій сфери стратегічного маркетингу з інноваційним проєктним менеджментом для досягнення довгострокової конкурентоспроможності. Методи дослідження. З метою поглиблення дослідження в обох сферах діяльності та створення комплексної інтеграційної концепції використано такі методи, як дедукція, порівняння, аналіз і синтез, системний підхід, моделювання. Результати. У результаті аналізу характерних особливостей стратегічного маркетингу та проєктного менеджменту встановлено, що обидві сфери можуть бути гармонічно поєднані у вигляді спрямовуючої стратегії і реалізаційної тактики. Відбулися визначення та опис ключових аспектів інтеграції: встановлення цілей та завдань, взаємодія з ринком, формування маркетингового проєкту, управління ризиками та змінами, система контролю, інновації, система комунікації. На основі попередньої інформації розроблено повний цикл інтегрованої діяльності (від стратегічного аналізу середовища й постановки цілей до контролю й навчання на отриманому досвіді), враховуючи етапи за кожним напрямком, що представляють практичний інтерес. Концепція досягає синергетичного ефекту, що полягає в розумінні сфер відповідальності, прорахованості, відповідності проєктів встановленим вимогам, гнучкості, інноваційності, покращеному контролі. Перспективи. Проведена розробка теоретичної концепції об’єднання стратегічного маркетингу та проєктного менеджменту вимагає подальшого емпіричного дослідження її застосування, зокрема через кейс-стаді, та встановлення реальних показників ефективності діяльності бізнесу, що свідчитиме про суттєву актуальність запропонованої інтеграції. Introduction. Today, strategic marketing plays a key role in ensuring the long-term competitiveness of enterprises by implementing projects with increasingly limited resources and increased requirements. However, due to the constant scientific and technological progress and fierce competition, there is a need for monitoring and timely adaptation to innovative methods of doing business. It is project management that has recently become the cornerstone of success in the activities of most foreign and partially domestic enterprises due to its technological methodology. The purpose of the study is to develop a concept for integrating the key area of strategic marketing for enterprises with innovative project management to achieve long- term competitiveness. Research methods. In order to deepen both areas of activity and create a comprehensive, systematic integration concept, a detailed literature review was carried out, our own previous scientific developments were analyzed, logical thinking and situation modeling were applied. Results. As a result, it was found that both areas can be harmoniously combined in the form of a strategy that directs activities in the right direction to achieve the goal in the best way, and tactics that ensure that projects are executed accurately in accordance with the established requirements for quality, speed and quantity. Key aspects of integration were identified and stages of integrated activities were developed, which together are of practical interest. The concept achieves a synergistic effect, which consists in understanding the areas of responsibility, calculability, compliance of projects with the established requirements, flexibility, innovation, and improved control. Prospects. Taking into account the achievements of scientists, it is concluded that almost no attention has been paid to the practical integration of project management into marketing. In this regard, there is a need to study the practical application of the developed concept through case studies and to establish real indicators of business performance.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectуправління проєктамиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectуправлінські інноваціїuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectstrategic marketinguk_UA
dc.subjectproject managemenuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectmanagerial innovationsuk_UA
dc.titleКлючові аспекти інтеграції стратегічного планування в маркетингу з проєктним менеджментомuk_UA
dc.title.alternativeKey aspects of integration of strategic planning in marketing with project managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2024 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олексієнко.PDF1.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.