Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52373
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штохман, Лілія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Шилінська, Інна Феодосіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-24T12:09:33Z | - |
dc.date.available | 2024-10-24T12:09:33Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52373 | - |
dc.description | Метод комунікативних завдань (TBL) та метод проектів (PBL) були створені для реалізації концепції навчальної ігрової діяльності за професійною спрямованістю, що дозволяє задіяти елементи проблемності, дискусійності, конструювання та сприяють розвитку творчого мислення, здатності мислити самостійно, прогнозувати варіанти вирішення завдання | uk_UA |
dc.description.abstract | Розуміння іноземної мови як засобу міжнародного спілкування стимулює пошук нових підходів в організації процесу навчання іноземних мов, який забезпечуватиме пізнання студентами нової культури. Зростання освітнього, виховного й розвивального значень іноземних мов у житті суспільства й кожної людини, а також наявність багатомовного й полікультурного середовища в усіх європейських країнах продукували ідею розширення індивідуального мовного досвіду особистості. Попереднє століття ознаменувалось радикальною зміною методики викладання іноземних мов – від застарілого .. аж до комунікативного підходу в 1970х. | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського | uk_UA |
dc.title | Концептуальні підходи до методики викладання іноземних мов у немовному ЗВО | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методи.docx | 21.86 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.