Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.contributor.authorШилінська, Інна Феодосіївна-
dc.date.accessioned2024-10-24T12:09:33Z-
dc.date.available2024-10-24T12:09:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52373-
dc.descriptionМетод комунікативних завдань (TBL) та метод проектів (PBL) були створені для реалізації концепції навчальної ігрової діяльності за професійною спрямованістю, що дозволяє задіяти елементи проблемності, дискусійності, конструювання та сприяють розвитку творчого мислення, здатності мислити самостійно, прогнозувати варіанти вирішення завданняuk_UA
dc.description.abstractРозуміння іноземної мови як засобу міжнародного спілкування стимулює пошук нових підходів в організації процесу навчання іноземних мов, який забезпечуватиме пізнання студентами нової культури. Зростання освітнього, виховного й розвивального значень іноземних мов у житті суспільства й кожної людини, а також наявність багатомовного й полікультурного середовища в усіх європейських країнах продукували ідею розширення індивідуального мовного досвіду особистості. Попереднє століття ознаменувалось радикальною зміною методики викладання іноземних мов – від застарілого .. аж до комунікативного підходу в 1970х.uk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk_UA
dc.titleКонцептуальні підходи до методики викладання іноземних мов у немовному ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи.docx21.86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.