Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвсянюк-Бердадіна, Олександра-
dc.date.accessioned2024-10-29T09:52:26Z-
dc.date.available2024-10-29T09:52:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОвсянюк-Бердадіна, О. Управління змінами організацій через архетипи бренду [Текст] / Олександра Овсянюк-Бердадіна // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах сучасних викликів : матеріали доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [Тернопіль, 16 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – Ч. 1. – С. 76-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52436-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleУправління змінами організацій через архетипи брендуuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олександра ОВСЯНЮК-БЕРДАДІНА.pdf134.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.