Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52536
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сулява, Олена | - |
dc.contributor.author | Sulyava, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-31T13:36:50Z | - |
dc.date.available | 2024-10-31T13:36:50Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Сулява, О. Проєкт створення психомистецьких сценаріїв модульно-розвивальної взаємодії учасників освітнього процесу [Текст] / Олена Сулява // Психологія і суспільство. – 2022. – № 2. – С. 149-159. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52536 | - |
dc.description.abstract | Дослідження проведене в контексті сегментного збагачення теорії і практики інноваційної системи модульно-розвивального навчання А.В. Фурмана, що має тридцятилітній інтелектуальний досвід епістемологічного становлення та експериментального підтвердження доцільності та ефективності. Зокрема, мовиться про концептуальну р е к о н с т р у к ц і ю психодидактично компетентного і мистецьки зорієнтованого створення освітніх сценаріїв модульно-розвивальної взаємодії вчителя та учнів загальноосвітнього навчального закладу, що викладена у формі наукового проєкту. Передусім за принципом логіко-змістового взаємодоповнення чітко визнано базові параметри майбутнього міждисциплінарного пошуку, а саме актуальність теми, мету, завдання, об’єкт, предмет, засадничу ідею, гіпотезу та методологічну основу дослідження. Головна увага зосереджена навколо такого надскладного об’єкта психодидактичного пізнання, як модульно-розвивальна взаємодія учасників організованого освітнього процесу, що технологічно організована як чотириперіодний і восьмиетапний цикл паритетного освітнього вчинення наставника-психолога і наступників-суб’єктів. Воднораз у цьому об’єкті мисленнєво виокремлено локалізоване предметне поле для детального вивчення – принципи, закономірності, композиційна побудова, форми, засоби та інструменти психомистецького сценарування як окремої професійної миследіяльності, що в інноваційній системі навчання слідує за науковим проєктуванням навчальних модулів і конструюванням модульно-розвивальних міні-підручників. Програмно окреслено прогнозовані авторські кроки дослідження від порівняльної характеристики традиційного плану-конспекту уроку та освітнього сценарію модульного заняття й атрибутивних ознак психомистецького перебігу навчального процесу до особливостей протистояння особистих поглядів і позицій учасників освітньої співпраці, перипетій організованого навчального дійства і до широких функціонально-розвивальних можливостей освітнього сценарію як зрілого науково-мистецького продукту. The study was conducted in the context of segmental enrichment the theory and practice of the innovative system of modular-developmental education by A.V. Furman, who has thirty years of intellectual experience in epistemological formation and experimental confirmation of expediency and effectiveness. In particular, we are talking about the conceptual r e c o n s t r u c t i o n of a psycho-didactically competent and artistically oriented creation of educational scenarios of modular-developmental interaction between a teacher and students of general educational institution, presented in the form of a scientific project. First of all, based on the principle of logical-content complementarity, the basic parameters of the future interdisciplinary research are clearly recognized, namely the relevance of the topic, goal, tasks, object, subject, basic idea, hypothesis and methodological basis of the research. The main attention is focused around such an extremely complex object of psychodidactic cognition as the participants’ modular-developmental interaction of the organized educational process, which is technologically organized as a four-period and eight-stage cycle of parity educational deed of the mentor-psychologist and successors-subjects. Along with that, in this object, a localized subject field for detailed study has been mentally singled out – principles, regularities, compositional construction, forms, means and tools of psycho-artistic scripting as a separate professional thinking activity that in the innovative system of education follows the scientific design of educational modules and the construction of modular-developmental mini-textbooks. It has been programmatically underlined predicted author’s steps of the research from a comparative characteristic of the traditional plan-summary of a lesson and the educational scenario of modular lesson and attributive signs of the psycho-artistic course of the educational process to the peculiarities of confrontation of personal views and positions of educational cooperation participants, the vicissitudes of an organized educational action and to the wide functional-developmental possibilities of an educational scenario as a mature scientific-artistic product. | uk_UA |
dc.publisher | ЗУНУ | uk_UA |
dc.subject | теорія модульно-розвивального навчання А.В. Фурмана | uk_UA |
dc.subject | психодидактика | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | освітній сценарій | uk_UA |
dc.subject | психомистецькі технології навчання | uk_UA |
dc.subject | психологічне сценарування | uk_UA |
dc.subject | паритетна освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | психодуховне зростання особистості | uk_UA |
dc.subject | theory of modular-developmental education by A.V. Furman | uk_UA |
dc.subject | psychodidactics | uk_UA |
dc.subject | modular-developmental interaction | uk_UA |
dc.subject | educational scenario | uk_UA |
dc.subject | psycho-artistic learning technologies | uk_UA |
dc.subject | psychological scripting | uk_UA |
dc.subject | parity educational activity | uk_UA |
dc.subject | psycho-spiritual growth of personality | uk_UA |
dc.title | Проєкт створення психомистецьких сценаріїв модульно-розвивальної взаємодії учасників освітнього процесу | uk_UA |
dc.title.alternative | The project of creating psycho-artistic scenarios of modular-developmental interaction of the educational process participants | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2022. - № 2 (86) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сулява.PDF | 2.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.