Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХома, Н. Г.-
dc.contributor.authorХохлова, Л. Г.-
dc.date.accessioned2024-11-05T21:31:10Z-
dc.date.available2024-11-05T21:31:10Z-
dc.date.issued2024-04-05-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52582-
dc.descriptionGeoGebra є потужним інтерактивним інструментом для вивчення функцій в середній школі. Вона відчутно покращує процес узагальнення та систематизації знань, надає можливість порівняти різні види функціональних залежностей при допомозі візуалізації. Це сприяє успішному застосуванню вивченого матеріалу у вирішенні прикладних проблем: при розв’язанні економічних, фізичних, інженерних задач тощо. Інтерактивні методи з GeoGebra слугують формуванню пізнавального інтересу в учнів у процесі навчання математики, оскільки є можливість самостійно вивчати графіки, здійснювати перетворення над ними.uk_UA
dc.description.abstractВ інформаційному просторі, який постійно змінюється, математичні навички (для прикладу, розуміння функцій), є важливими для здобувачів освіти в плані професійного зростання. Знання з теми «Функції» допомагають здійснювати аналіз прикладних проблем, шукати розв’язок математичних задач, обґрунтувати його. Для сучасного конкурентного середовища це є достатньо важливим аспектом.uk_UA
dc.publisherСучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С.86-89uk_UA
dc.subjectфункціяuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectGeoGebrauk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних інструментів в процесі узагальнення знань з теми «Функції»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khokhlova_Khoma_05_04_2024.pdf984.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.