Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52583
Назва: Особливості викладання предмету «Олімпіадні задачі з математики» для студентів фізико-математичних спеціальностей
Автори: Хома, Н. Г.
Хохлова, Л. Г.
Ключові слова: навчальний процес
олімпіадні задачі з математики
нестандартні задачі
функціональні рівняння
нерівності
Дата публікації: 2024
Видавництво: Іноваційна педагогіка. Випуск 68. Том 2. 2024. С. 65-68.
Бібліографічний опис: Методична система, запропонована при вивченні курсу, сприяє опануванню спеціальними дослідницькими знаннями, відповідними загальними уміннями та навичками, що є неоціненними для адаптації до динамічного XXI століття. Це в свою чергу гарантує успіх та конкурентноспроможність для здобувачів вищої освіти.
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано доцільність вивчення предмету та окреслено систему програмних результатів навчання. У курсі охарактеризовані загальні методи математичних доведень та виокремлені нестандартні методи розв’язування задач.
Опис: Опанування матеріалом сприяє досягненню наступних результатів. У студентів стимулюється зацікавленість в самій математиці, оскільки олімпіадні задачі дають можливість розв’язувати складні, цікаві завдання з різноманітними розв’язками. Глибоке розуміння навчального матеріалу та його застосування у нестандартних умовах сприяє поглибленню знань та вмінь з математики. Курс «Олімпіадні задачі з математики», озброївши студентів практичними навичками розв’язування нестандартних задач, готує їх до подальшої наукової роботи та досліджень, до участі у наукових конкурсах та олімпіадах на рівні вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52583
ISSN: 2663-6085
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khokhlova_Khoma_Inn_ped.pdf305 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.