Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуцик, Петро-
dc.contributor.authorМедвідь, Любов-
dc.contributor.authorГерасименко, Тамара-
dc.contributor.authorМіценко, Наталія-
dc.contributor.authorKutsyk, Petro-
dc.contributor.authorMedvid, Lubov-
dc.contributor.authorGerasymenko, Tamara-
dc.contributor.authorMitsenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2024-11-12T13:23:39Z-
dc.date.available2024-11-12T13:23:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОрганізація управлінського обліку в туроператорів [Текст] / Петро Куцик, Любов Медвідь, Тамара Герасименко [та ін.] // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. наук. журн. - 2021. - Вип. 3-4. - С. 13-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52625-
dc.description.abstractВступ. Стаття присвячена одній з актуальних проблем організації управлінського обліку туроператорів. Зокрема розкривається сутність таких понять як туристичний продукт, туристичний пакет та туристичний тур як об’єктів управлінського обліку. Авторами обґрунтовано засади виокремлення центрів відповідальності та центрів витрат підприємств туристичної галузі. Методи. У процесі дослідження використано такі наукові методи: індукції, дедукції, наукової абстракції та історико-порівняльний – для розкриття сутності та виокремлення центрів відповідальності; діалектичного пізнання і теоретичного узагальнення – для вдосконалення класифікації центрів відповідальності та витрат у туроператорів; аналогії та абстрагування – для розробки методичних аспектів управлінського обліку витрат у туроператорів; формалізації – для визначення складу витрат у туроператорів за центрами відповідальності та надання теоретичних і практичних висновків й узагальнень. Результати. В статті основна увага зосереджується на характеристиці складових туристичного продукту, а саме комплексі туристичних послуг, які розподіляються на три групи: основні туристичні послуги, додаткові туристичні послуги, матеріальні туристичні послуги. Авторами визначено також складові туристичного пакету та наведено класифікацію туристичних турів, які визначають підходи до формування центрів витрат туроператорів України. Перспективи. Подальші дослідження будуть спрямовані на розробку системи бюджетування витрат туроператорів за центрами відповідальності з метою їх планування, контролю та оптимізації. Introduction. The article is devoted to one of the current problems of organization of management accounting of tour operators. In particular, the essence of such concepts as tourist product, tourist package and tourist tour as objects of management accounting is revealed. The authors substantiate the principles of separation of responsibility centers and cost centers of tourism enterprises. Methods. The following scientific methods were used in the research process: induction, deduction, scientific abstraction and historical-comparative - to reveal the essence and highlight the centers of responsibility; dialectical cognition and theoretical generalization - to improve the classification of centers of responsibility and cost centers for tour operators; analogies and abstraction - to develop methodological aspects of cost management in tour operators; formalization - to determine the composition of costs of tour operators in the centers of responsibility and provide theoretical and practical conclusions and generalizations. Results. The article focuses on the characteristics of the components of the tourist product, namely the complex of tourist services, which are divided into three groups: basic tourist services, additional tourist services, material tourist services. The authors also identify the components of the tourist package and provide a classification of tourist tours, which determine the approaches to the formation of cost centers of tour operators in Ukraine. Discussion. Further research will be aimed at developing a system for budgeting the costs of tour operators at the centers of responsibility in order to plan, control and optimize them.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectтуроператорuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectтуристичний пакетuk_UA
dc.subjectтурuk_UA
dc.subjectтуристична послугаuk_UA
dc.subjectцентр відповідальностіuk_UA
dc.subjectцентр витратuk_UA
dc.subjectуправлінський облікuk_UA
dc.subjecttour operatoruk_UA
dc.subjecttravel productuk_UA
dc.subjecttravel packageuk_UA
dc.subjecttouruk_UA
dc.subjecttravel serviceuk_UA
dc.subjectresponsibility centeruk_UA
dc.subjectcost centeruk_UA
dc.subjectmanagement accountinguk_UA
dc.titleОрганізація управлінського обліку в туроператорівuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of management accounting of tour operatorsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації 2021 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куцик.PDF376.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.