Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКафедра інформаційної та соціокультурної діяльності-
dc.date.accessioned2024-12-18T18:15:02Z-
dc.date.available2024-12-18T18:15:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52812-
dc.description.abstractУ пропонованій монографії увагу зосереджено на дослідженні різноманіття комунікацій, що належить до надзвичайно актуальних завдань сучасної гуманітаристики. Монографія є продуктивним кроком на шляху вивчення історичних передумов комунікацій в освіті; багатогранної сутності поняття «комунікація» як наукового терміну та галузі дослідження; стратегій ділової комунікації та їхнього мовного вираження; особливостей педагогічної комунікації. Узагальнений досвід щодо порушеного питання, вважаємо, може стати важливим та корисним для студентів, педагогів, фахівців у сфері комунікації.uk_UA
dc.description.sponsorshipРекомендовано до друку Вченою радою Західноукраїнського національного університету (протокол № 2 від 30 вересня 2020 року)uk_UA
dc.publisherТернопіль, 2020. 576 с.uk_UA
dc.titleКомунікації в освіті: історія, теорія, практикаuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
комунікаціі в освіті (1).docx773.07 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.