Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГетьман, О. В.-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:06:29Z-
dc.date.available2025-01-07T10:06:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГетьман, О. В. Дослідження впливу бренду на внутрішню організаційну культуру фірми : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / О. В. Гетьман ; к.е.н., доц. Р. Б. Окрепкий. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 48 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52872-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleДослідження впливу бренду на внутрішню організаційну культуру фірмиuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гетьман О._2024.pdf843.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.