Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоцуляк, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:10:13Z-
dc.date.available2025-01-07T10:10:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГоцуляк, Ю. В. Дослідження шляхів впровадження інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльність підприємства = Investigating the implementation of Integrated Marketing Communications in Company Operations : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / Ю. В. Гоцуляк ; к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52873-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleДослідження шляхів впровадження інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльність підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeInvestigating the implementation of Integrated Marketing Communications in Company Operationsuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоцуляк Ю..pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.