Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Назарій Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:13:56Z-
dc.date.available2025-01-07T10:13:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГуменюк, Н. В. Дослідження ефективності контекстної реклами підприємства та шляхи її оптимізації = Analyzing the Effectiveness of Contextual Advertising in the Company’s Marketing Activities and Strategies for Optimization : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / Н. В. Гуменюк ; наук. керівник д.е.н., проф. Т. М. Борисова. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 48 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52874-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleДослідження ефективності контекстної реклами підприємства та шляхи її оптимізаціїuk_UA
dc.title.alternativeAnalyzing the Effectiveness of Contextual Advertising in the Company’s Marketing Activities and Strategies for Optimizationuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк Н.В..pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.