Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІжевська, Богдана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:17:18Z-
dc.date.available2025-01-07T10:17:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІжевська, Б. М. Формування маркетингової комунікаційної політики компанії = Formulating a marketing communication policy for the company : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / Б. М. Іжевська ; к.е.н., Л. Р. Галько. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52875-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleФормування маркетингової комунікаційної політики компаніїuk_UA
dc.title.alternativeFormulating a marketing communication policy for the companyuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іжевська Богдана_2024.pdf687.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.