Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолтонюк, Вікторія Андріївна-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:21:24Z-
dc.date.available2025-01-07T10:21:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКолтонюк, В. А. Формування програми лояльності підприємства у відносинах із споживачами в умовах війни : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / В. А. Колтонюк ; к.е.н., доц. В. Т. Дудар. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 43 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52876-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleФормування програми лояльності підприємства у відносинах із споживачами в умовах війниuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колтонюк В.А.pdf447.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.