Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевицький, Василь Віталійович-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:24:36Z-
dc.date.available2025-01-07T10:24:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛевицький, В. В. Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу в умовах війни = Developing a customer-centric marketing strategy during wartime : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / В. В. Левицький ; к.е.н., Л. Р. Галько. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52877-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleРозробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу в умовах війниuk_UA
dc.title.alternativeDeveloping a customer-centric marketing strategy during wartimeuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левицький Василь_2024.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.