Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацук, Софія Ростиславівна-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:35:54Z-
dc.date.available2025-01-07T10:35:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМацук, С. Р. Дослідження шляхів впровадження цифрових технологій у маркетингову комунікаційну політику компанії : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / С. Р. Мацук ; к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 50 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52880-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleДослідження шляхів впровадження цифрових технологій у маркетингову комунікаційну політику компаніїuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мацук С..pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.