Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52881
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовак, Іван Андрійович-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:38:25Z-
dc.date.available2025-01-07T10:38:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНовак, І. А. Оцінка ефективності маркетингової товарної політики підприємства і розробка шляхів її вдосконалення «ВЗУТЕКС» : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / І. А. Новак ; к.е.н., доц. С. Є. Хрупович. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52881-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleОцінка ефективності маркетингової товарної політики підприємства і розробка шляхів її вдосконалення «ВЗУТЕКС»uk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НОВАК_2024.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.