Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадчук, Зоя Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:47:42Z-
dc.date.available2025-01-07T10:47:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОсадчук, З. М. Управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці промислового підприємства = Managing innovations in the marketing product policy of an industrial enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / З. М. Осадчук ; к.е.н., Л. Р. Галько. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52883-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleУправління інноваціями у маркетинговій товарній політиці промислового підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeManaging innovations in the marketing product policy of an industrial enterpriseuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадчук Зоя_2024.pdf702.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.