Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмах, Андріана Андріївна-
dc.date.accessioned2025-01-07T11:31:24Z-
dc.date.available2025-01-07T11:31:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтельмах, А. А. Стратегія розвитку соціальних медіа для покращення обслуговування клієнтів та збільшення лояльності : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / А. А. Стельмах ; наук. керівник к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52889-
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleСтратегія розвитку соціальних медіа для покращення обслуговування клієнтів та збільшення лояльностіuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стельмах А..pdf2.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.