Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБеріта, В. І.-
dc.date.accessioned2025-01-14T09:22:47Z-
dc.date.available2025-01-14T09:22:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53066-
dc.description.abstractКурсова робота Проєкт рішення із відкриття нового бізнесу (соціальне медіа-агентство MediaMinds) і його маркетингове обґрунтування.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleПроєкт рішення із відкриття нового бізнесу (соціальне медіа-агентство MediaMinds) і його маркетингове обґрунтуванняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беріт_5_МАРКз-41.pdf982.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.