Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурда, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-01-29T11:16:23Z-
dc.date.available2025-01-29T11:16:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБурда, Н. В. Формування бренду компанії на зарубіжних ринках = Building a company's brand in foreign markets : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Наталія Вікторівна Бурда ; наук. керівник доц. О. С. Братко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53191-
dc.description.abstractУ роботі досліджено процес формування бренду компанії на зарубіжних ринках у контексті зростаючої глобальної конкуренції, визначено основні фактори успішного брендингу, проаналізовано стратегії його реалізації, розглянуто діяльність компанії «Koala Masters» як приклад, а також розроблено рекомендації щодо вдосконалення брендових стратегій для підвищення конкурентоспроможності на міжнародному рівні.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectдіджитал-компаніїuk_UA
dc.subjectKoala Mastersuk_UA
dc.titleФормування бренду компанії на зарубіжних ринкахuk_UA
dc.title.alternativeBuilding a company's brand in foreign marketsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурда Н.pdf2.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.