Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53194
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравець, Катерина Богданівна-
dc.date.accessioned2025-01-29T11:42:05Z-
dc.date.available2025-01-29T11:42:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКравець, К. Б. Особливості маркетингових стратегій ТНК у міжнародному середовищі = Features of Marketing Strategies of TNCs in the International Environment : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Катерина Богданівна Кравець ; наук. керівник доц. О. С. Братко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53194-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Особливості маркетингових стратегій ТНК у міжнародному середовищі.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectтранснаціональні корпорації (ТНК)uk_UA
dc.titleОсобливості маркетингових стратегій ТНК у міжнародному середовищіuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of Marketing Strategies of TNCs in the International Environmentuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравець К.pdf2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.