Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадь, Ростислав Дмитрович-
dc.date.accessioned2025-01-29T12:04:13Z-
dc.date.available2025-01-29T12:04:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРадь, Р. Д. Маркетингові стратегії МНК в умовах глобальних викликів = Marketing Strategies of Multinational Corporations (MNCs) in the Face of Gobal Сhallenges : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Ростислав Дмитрович Радь ; наук. керівник к.е.н., доц. В. О. Гомотюк. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53197-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Маркетингові стратегії МНК в умовах глобальних викликів.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмультинаціональні корпорації (МНК)uk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectСOVID-19uk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії МНК в умовах глобальних викликівuk_UA
dc.title.alternativeMarketing Strategies of Multinational Corporations (MNCs) in the Face of Gobal Сhallengesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радь Р..pdf1.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.