Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРидзь, Микола Васильович-
dc.date.accessioned2025-01-29T12:11:12Z-
dc.date.available2025-01-29T12:11:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРидзь, М. В. Особливості впливу соціальних мереж на глобальний споживчий ринок = The Impact of Social Media on the Global Consumer Market Features : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Микола Васильович Ридзь ; наук. керівник к.е.н., доц. В. О. Гомотюк. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53198-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Особливості впливу соціальних мереж на глобальний споживчий ринок.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectміжнародні економічні відносиниuk_UA
dc.subjectСОТuk_UA
dc.titleОсобливості впливу соціальних мереж на глобальний споживчий ринокuk_UA
dc.title.alternativeThe Impact of Social Media on the Global Consumer Market Featuresuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ридзь М.pdf1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.