Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШухманн, Вадим Александерович-
dc.date.accessioned2025-01-29T12:34:26Z-
dc.date.available2025-01-29T12:34:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШухманн, В. А. Маркетингові аспекти формування іміджу України = Marketing Aspects of Forming the Image of Ukraine : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Вадим Александерович Шухманн ; наук. керівник д.е.н., проф. О. М. Сохацька. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53203-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Маркетингові аспекти формування іміджу України.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectімідж державиuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти формування іміджу Україниuk_UA
dc.title.alternativeMarketing Aspects of Forming the Image of Ukraineuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шухманн В..pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.