Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФенюк, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-01-30T13:55:38Z-
dc.date.available2025-01-30T13:55:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФенюк, І. М. Соціальний супровід дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчального комплексу : кваліфікаційна робота : спец. 231 – соціальна робота освітньо-професійна програма – соціальна робота / Ірина Миколаївна Фенюк ; наук. керівник к.філол.н., доц. О. В. Васильків. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53246-
dc.description.abstractУ магістерській роботі визначено зміст понять «затримка психічного розвитку», «iнклюзивне навчання», їх загальна характеристика. Досліджено основніетапи соціального супроводу, принципи та моделi iнклюзивного навчання. Вивчено роль психологів, соціальних працівників, педагогів для дiтей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчального комплексу. Досліджено психологічні особливості дітей із затримкою психічного розвитку, методики соціального супроводу в інклюзивному середовищі. Здійснено аналізіснуючих моделей супроводу та досвіду конкретних закладів, які успішно впроваджують соціальний супровід в інклюзивних навчальних комплексах. Досліджено проблеми та виклики у соціальному супроводі.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectсоціальний супровідuk_UA
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk_UA
dc.subjectiнклюзивне навчанняuk_UA
dc.titleСоціальний супровід дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчального комплексуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фенюк_СРзм-21.pdf986.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.