Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДончак, Леся Григорівна-
dc.contributor.authorПогріщук, Олег Борисович-
dc.contributor.authorСисоєва, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-01-31T19:37:12Z-
dc.date.available2025-01-31T19:37:12Z-
dc.date.issued2024-12-31-
dc.identifier.citationДончак, Л., Погріщук, О., & Сисоєва, І. (2024). СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ. Економіка та суспільство, (70). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-63uk_UA
dc.identifier.issn2524-0072-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53277-
dc.description.abstractЦифрова трансформація виступає ключовим фактором сучасного стратегічного менеджменту, обумовленим швидким розвитком і поширенням технологічних інновацій. Вона впливає на конкурентне середовище, змушуючи компанії переглядати традиційні бізнес-моделі та адаптувати управлінські підходи до нових реалій. У статті досліджено роль цифрових технологій у стратегічному управлінні, зокрема використання штучного інтелекту, автоматизації процесів, аналітики Big Data та блокчейн-технологій. Аналізуються механізми інтеграції цифрових інструментів у процес прийняття управлінських рішень. Визначено, що цифровізація бізнесу передбачає не лише впровадження новітніх технологій, а й зміну корпоративної культури, трансформацію організаційних структур та розвиток нових компетенцій керівників. Запропоновано практичні рекомендації щодо використання цифрових стратегій для підвищення ефективності підприємств та зміцнення їх конкурентних позицій у цифровій економіці.uk_UA
dc.publisherЕкономіка та суспільствоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент;-
dc.subjectцифрова трансформація, стратегічний менеджмент, штучний інтелект, Big Data, автоматизація, бізнес-модель, конкурентоспроможність, цифрові стратегії, блокчейн, управлінські рішення.uk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІuk_UA
dc.title.alternativeSTRATEGIC MANAGEMENT IN THE DIGITAL AGE: CHALLENGES AND OPPORTUNITIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5237-Текст статті-5158-1-10-20250131.pdf225.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.