Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53634
Назва: КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ У СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Інші назви: COMPREHENSIVE MARKETING IN THE STRUCTURE OF ENTERPRISE MANAGEMENT
Автори: Ціхановська, Олена
Сисоєва, Інна
Ключові слова: Keywords: marketing, market research, marketing activity, marketing strategies, costs, demand, competition, advertising, comprehensive marketing.
Ключові слова: маркетинг, дослідження ринку, маркетингова діяльність, маркетингові стратегії, витрат, попит, конкуренція, реклама, комплексний маркетинг.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: ЦІХАНОВСЬКА, О., & СИСОЄВА, І. (2024). КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ У СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 332(4), 523-528. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-77
Серія/номер: Економічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль та функції маркетингу в управління підприємством в сучасних умовах. Показано, що маркетинг є незамінним інструментом впливу на поведінку споживачів, спрямованим на стимулювання збуту продукції, при цьому його реалізація цілком залежить від діяльності самого підприємства. Визначено основну роль, функції маркетингової діяльності та їхній вплив на підвищення ефективності функціонування підприємства.Особлива увага приділена дослідженню значення маркетингу в управлінні виробничими підприємствами. Його розглянуто як одну з ключових функцій менеджменту та концепцію управління, що відіграє визначальну роль у забезпеченні стабільної роботи організації. Запропоновано інноваційні підходи до вдосконалення маркетингової діяльності, які можуть знайти практичне застосування в діяльності підприємств. Рекомендації спрямовані на підвищення ефективності маркетингових стратегій і покращення загального управління підприємством.У статті досліджено роль комплексного маркетингу в управлінні підприємством, зокрема його вплив на стратегічне планування, адаптацію до змінного ринкового середовища та забезпечення конкурентоспроможності. Розглянуто інтеграцію цифрових технологій, екологічних ініціатив та інновацій у маркетингову діяльність для формування стійких конкурентних переваг. Окреслено перспективи подальших досліджень щодо використання маркетингових інструментів для довгострокового розвитку підприємств.Ключові слова: маркетинг, дослідження ринку, маркетингова діяльність, маркетингові стратегії, витрат, попит, конкуренція, реклама, комплексний маркетинг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53634
ISSN: ISSN 2307-5740
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VKNU-ES-2024-N4(332)+523-528 Sysoieva_IM.pdfhe article examines the role and functions of marketing in the conditions of modern business. It is shown that marketing is an indispensable tool for influencing consumer behavior aimed at stimulating the sale of products, while its implementation depends entirely on the activities of the enterprise itself. The main role and functions of marketing activity and their impact on increasing the efficiency of the enterprise's functioning are determined.Special attention is paid to the study of the importance of marketing in the management of manufacturing enterprises. It is considered as one of the key functions of management and a management concept that plays a decisive role in ensuring the stable operation of the organization. Innovative approaches to the improvement of marketing activity are proposed, which can find practical application in the activities of enterprises. The recommendations are aimed at increasing the effectiveness of marketing strategies and improving the overall management of the enterprise.The article explores the role of comprehensive marketing in enterprise management, .particularly its impact on strategic planning, adaptation to a dynamic market environment, and ensuring competitiveness. It examines the integration of digital technologies, ecological initiatives, and innovations into marketing activities to build sustainable competitive advantages. The prospects for further research are outlined, focusing on the use of marketing tools for the long-term development of enterprises494.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.